onsdag 8 september 2010

Hejsan (:

Eh.. hej c:

Idag har jag... vart i skolan. Relativt kul, förutom att musiken var uppbokad när vi skulle skriva upp oss (Laura (kompis9 och jag). Doh ._.

Sen efter skolan stannade jag kvar en stund med Laura, Alia och Ablah. (Alia och Ablah är syskon) Vi satte oss i cafét och spelade spel tills de andra var tvungna att gå till bussen. (Förutom Alia som hade PH)
Sen ville Ablah inte vara med när vi börjat, så hon satte sig vid ett annat bord. Jag och Laura spelade vidare och typ ja, Ablah satt vid sitt bord.
(Laura och de två andra har vart "kompisar" innan, typ såna som säger "asså hon är dum du får inte vara med henne!" lr "gör det där, annars är vi inte kompisar längre")
Och då säger Laura plötsligt när vi typ ska gå: Var inte vi ovänner? (Till Ablah) , Ablah kallar oss för idioter och sen går hon själv. Vart kom jag in i leken, förutom att jag existerar? .-.


Aja, sen såg jga på TV hela eftermiddagen, trevligt. c:

"jag gillar tåg"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar